Yachtec - FAQ
Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Uw bestelling online annuleren is niet mogelijk. Neem contact op met de
Klantenservice 079-3304888 of e-mail info@yachtec.nl
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Mocht er iets misgegaan zijn bij uw bestelling, neem dan contact op met de
Klantenservice 079-3304888 of e-mail info@yachtec.nl
Hoe kan ik betalen?
U kunt betalen via iDEAL. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.
iDEAL biedt een vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw
eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft
aan te melden. Bij het afrekenen van uw bestelling selecteert u uw bank. U wordt doorgeleid naar uw eigen
bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. Zodra de betaalopdracht is verzonden ontvangt u per e-mail
een bevestiging van uw bestelling.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Via 'Mijn gegevens' kunt u uw gegevens op ieder gewenst moment wijzigen. Pas de veranderde gegevens
aan en klik op de button 'opslaan'. De gewijzigde gegevens worden dan automatisch opgeslagen.
Wat moet ik doen als ik een vraag heb over een product?
Al onze zorgvuldig samengestelde producten hebben een unieke werking. Voor specifieke vragen over
een product of de werking van het product kunt u daarom het beste contact opnemen met de Klantenservice
079-3304888 of e-mail info@yachtec.nl. Wij doen er alles aan om uw vragen te beantwoorden en geven u
advies op maat.